Sunday 22 January 2012

Terima kasih abang :')




# ATAS : ABANGG MODEN
# BAWAH : belah kanan " IJRIL " . Belah kiri " AKMAL HAZIQ " :')




Jyeahh , aku ada sorang abang angkat dekat BATU MUDA , dia macam jaga aku ah kat sanaa , cehhhh ! hahaha , tapi seriously dia baik , memangg baikk . " IJRIL " nama dia , forrmm 5 :) Yeah spm candidate . Kat sekolah bila jumpa diaa je , kerja dia perli perli aku . okay aku SUKAAA =..=' , Dia perasan perasan muka dia macam AARON AZIZ je , hahaha , dia baca mampos aku :3 mata diaa menarik tertarik kau memang debOOOMM  , colour coklat .  hmmmmm member dia pun abang angkat aku jugak , tapi dia sekolah lain . nama dia " Hisyamuddin " atau dikenali sebagai " MODEN " . cehwahhh , ramai jugak lah member dia dekat BATUMUDA tuhh :') Kiteorang jarang jumpaaaaa . " AKMAL HAZIQ " , ta cam sangat muka dia dekat sekolah , tapi dia selalu jugak lah tegur menegur . hihii dia botakkk , omey je en en en . haha --' okay semua abg-2 aku omey lahhh :) terimakasih abangg abanng :')

No comments:

Post a Comment