Sunday 22 January 2012

BUDAK BARU BELAJAR :D

Hi saya budak baru dekat SMK BATU MUDA , sampai sampai dekat kantin tu ada pendaftaran untuk budak baru . Time tu memang aku tak kenal sorang pun budak baru kat situ , then ada budak laki ni usyar-2 , aku pun pelikk >,< then balik je rumah aku updates status mcm ni " budak manalah yang pandang aku mcm nak makan aku tadi " , then dia comment . hahaha . okay aku terkejut , takut pun ada . rupanya budak fb ahh yang pandang aku mcm nak makan aku tuu . haha seriously time tu aku tak cam langsung muka dia . pastu dia bagitahu nama dia " muhamad nur aiman " . tak cam muka dia cause kat fb dia letak gambar cartoon , then hari kedua kat sekola still ta cam muka dia yang mana satu , dia bagitahu dia pakai beg orange , okay aku cari beg orange , lah budak tu class sebelah class aku je :3 hihhii .  then tegur dia , dia maluumaluuu . wuuuuu :) hari kedua still malu , then bila dah sch seminggu tuu jadi member en en en . dah takde dah malu malu nii . hope kita jadi bestie sampai mamposs kay --' 


# act sebelum kenal aiman ni , kenal " suhayl " duluu , kenal dia sebelum masuk sch batumuda lagi , fb dia " amien gedik " . time rehat dia tegur , dia panggil " qyqiee ! " , kay time tu aku tengah serabut pening cari siapalah yg panggil aku tu ==' rupanyaa amienn :)


DALAM KELAS , masuk masuk je semua pandang nii , ya rabbi maluu ohh . hahaha . first friends yang bermesra dgn aku " HIDATUL " , sampai skrng still jadi bestie dkt batumuda . then makin hari dtg sekolah makin ramai lah kan member-2 yang tegur :) thanks korang ;'*
 then esok esok esok tu sekolah , ramai jugak budak fb tegur -.- ta ku sangka tak ku duga , hahahaha :D ta sombong dorang nii , okay bagushhh ! :D

No comments:

Post a Comment